در زمینه آموزش، تابلوهای دیجیتال به سرعت در حال گسترش است و علاقه بصری و کارایی آن به راهی موثر برای فعالیت های پردیس و تبادل اطلاعات مهم تبدیل شده است.در واقع 97 درصد دانش آموزان ترجیح می دهند اطلاعات را از طریق کانال های دیجیتال به دست آورند.
امروزه بسیاری از جوانان به ویژه متولدین دهه 1980 عمدتاً اطلاعات اخبار و سرگرمی را از صفحه نمایش دیجیتال دریافت می کنند.در واقع، طبق یک مطالعه Deloitte، تلویزیون ها در حال تبدیل شدن به یک "منبع ثانویه" هستند که جای خود را به گوشی ها یا تبلت ها می دهند.
در این مرحله، هر کسب و کار یا سازمانی که می خواهد پیام خاصی را هدف قرار دهد، باید تمایل بیشتری به اتخاذ رویکردی متمرکزتر و قابل اعتمادتر داشته باشد.
سه جنبه مهم تابلوهای دیجیتال برای مؤسسات آموزشی عبارتند از: کاهش سردرگمی و سردرگمی، هشدارهای اضطراری و جذب مخاطبان.
1. سردرگمی و سردرگمی را کاهش دهید
ساینیج دیجیتال می تواند فضای بیشتری را ذخیره کند، بازبینی اعلان ها را مجبور کند و تعمیر و نگهداری را از دست بسیاری از کاربران به یک یا دو کارمند تغییر دهد، به جای اینکه فضای زیادی از دیوار را با تابلوهای اعلانات پر از درهم و برهمی های قدیمی اشغال کند.
2. هشدار اضطراری
پردیسهای دانشگاهی بیشتر و بیشتر از تلفن دانشجویان برای ارسال اعلانهای اضطراری در قالب متن یا ایمیل استفاده میکنند.سیستمهای ساینیج دیجیتال در سراسر محوطه دانشگاه با ارائه روشی کارآمد و مستقیم برای اطلاع رسانی به همه دانشجویان یا کارکنان در مواقع اضطراری مربوط به آب و هوا یا امنیتی، حتی اگر تلفنهایشان در آن زمان آنلاین نباشد، این رویکرد را تکمیل میکنند.اطلاعات استاندارد را می توان از قبل در یک فایل ذخیره کرد و در صورت نیاز بارگذاری کرد، یا اطلاعات جدید را می توان به صورت پویا برای مقابله با هر موقعیت غیرمنتظره ای نوآوری کرد.
3. جذب مخاطب
مهم نیست از چه دانشگاهی بازدید میکنید، همیشه ایدههایی برای جذب مخاطب برای دانشجویان وجود دارد.در کتابخانه ها، دفاتر ثبت نام و کافه تریاها، سیستم های تابلوهای دیجیتال پویا همیشه بیشتر از آگهی های روی دیوار توجه را به خود جلب می کنند.اطلاعات در مورد همه چیز از پیش بینی آب و هوا گرفته تا مهلت های شهریه تا پیشنهادهای ویژه هفتگی در کتابفروشی ها را می توان به اشتراک گذاشت.و از آنجایی که روش سنتی اشتراکگذاری پیام در برگه با علامت دیجیتال جایگزین میشود، از کاغذ و جوهر کمتری استفاده میشود که باعث افزایش بازگشت سرمایه و تحویل بهتر پیام میشود.