-
تابلوهای هوشمند تعاملی
-
برد هوشمند 55 اینچی
-
برد هوشمند 65 اینچی
-
برد هوشمند 75 اینچی
-
برد هوشمند 85 اینچی
-
برد هوشمند 86 اینچی
-
صفحه نمایش تعاملی 98 اینچی
-
برد هوشمند 100 اینچی
-
برد هوشمند 105 اینچی
-
برد هوشمند 110 اینچی
-
مینی کامپیوتر OPS
-
پایه هوشمند تخته ای
-
قلم برد هوشمند تعاملی
-
دانگل ارائه بی سیم
-
تابلوهای دیجیتال ایستاده روی زمین
-
wael h鎮ㄨ鎵剧殑璧勬簮宸茶鍒犻櫎銆佸凡鏇村悕鎴栨殏鏃朵笉鍙敤銆
-
جیسون لیصفحه نمایش روشن و واضح است. فروشنده همچنین در پاسخ به سؤالات بسیاری از من بسیار مهربان است و بسیار سریع است. به نظر من خدمات عالی است و دوباره سفارش می دهم.
نمایشگر چند منظوره 98 اینچی تعاملی 2.4G 5G دو بی سیم برای آموزش
رنگ | مشکی، نقره ای | نسبت تصویر | 16:9 |
---|---|---|---|
اندازه پنل | 55 اینچ | وضوح | 3840*2160 |
ابعاد محصول خالص | 1258.2*757.6*84.8mm | روش نوشتن | لمس قلم/انگشت |
لمس كردن | IR تاچ با 20 امتیاز | سیستم عامل | ویندوز یا اندروید موجود است |
نرم افزار | نرم افزار تخته سفید/اشتراک گذاری صفحه نمایش/بیشتر | مواد | لبه های آلومینیومی + شیشه سخت |
قابلیت اتصال | LAN، WIFI، USB، لمسی، HDMI، ورودی چندگانه | قدرت | کمتر از 300 وات |
برجسته | نمایشگر چند منظوره 98 اینچی تعاملی,صفحه نمایش 98 اینچی تعاملی 2.4G |
برد سفید الکترونیکی دوگانه بی سیم 2.4G+5G برای آموزش
◉سازگار با انواع تصاویر، انیمیشن ها و فرمت های صوتی با رابط های اترنت، این سیستم را می توان در تمام نقاط جهان توزیع کرد، برای دستیابی به اطلاعات فوق العاده از طریق شبکه گسترده (اینترنت)، برای دستیابی به تعامل انسان و کامپیوتر.
◉این ساینیج دیجیتال تعاملی بهترین کمک کننده تجاری شماست، مناسب برای بانک ها، مخابرات، سازمان های دولتی، مراکز خرید، فروشگاه ها، اتاق های پذیرایی شرکت ها یا اتاق های کنفرانس و شرکت های طراحی سالن نمایشگاه.
◉ مانیتور صفحه لمسی را می توان به عنوان یک تلفن همراه بزرگ، نمایشگر، دوربین پشتیبانی، مرور وب، چت وب، ایمیل، کتاب الکترونیکی، مدیر منابع، همچنین برای همه برنامه های برنامه اندروید استفاده کرد.پیکربندی کامپیوتر: USB2.0، USB3.0، پورت شبکه RJ45، HDMI، VGA، خروجی LINE، ورودی MIC، WIFI داخلی.با تخته سفید نوشتاری قدیمی، پروژه، کامپیوتر، بلندگو و پخش کننده تبلیغاتی خود "خداحافظ" کنید.
◉ حمل و نقل: معمولاً 3 تا 7 روز کاری (پس از پرداخت و تأیید) طول می کشد تا ما این محصول را ارسال کنیم و 12 تا 15 روز اضافی برای حمل و نقل DHL/FEDEX/UPS در راه.ما یک سال ضمانت بر روی تخته سفید ارائه می دهیم.
برد سفید الکترونیکی دوگانه بی سیم 2.4G+5G برای آموزش
- عملکرد سخت افزاری پیشرفته: صفحه نمایش لمسی 4K UHD PCAP، SSD 32G و سیستم دوگانه را بپذیرید.ماژول داخلی 5Gظرفیت انرژی بیشتر و سیستمعامل Chromium تجربه لذتبخش و راحت را برای Smartboard Vibe Interactive تضمین میکند
- همکاری بیدرنگ و اشتراکگذاری صفحه: تخته سفید تعاملی هوشمند Soulaca کاملاً زوم، Google Meet، تیمهای مایکروسافت، Webex و سایر جلسات کنفرانس ویدیویی محبوب شخص ثالث را با قابلیتهای ارائه از راه دور و تخته سفید پیشرفته تکمیل میکند.
- ارائه و حاشیه نویسی: برد هوشمند HDFocus از حداکثر 4 کاربر پشتیبانی می کند تا به طور همزمان از طریق Airplay و اشتراک گذاری یا با اتصال از طریق HDMI، صفحه نمایش را پخش کنند.با اسکرینپست خود، میتوانید در صورت نیاز حاشیهنویسی کنید، از طریق کنفرانس ویدیویی به اشتراک بگذارید، یا اسکرینشاتها را پین کنید.
پس از اینکه یک شرکت یک سیستم کنفرانس ویدیویی ابری ساخت، باید در عمل استاندارد کار کند و آن را به موقع حفظ کند تا از کاربرد عادی سیستم ویدئو کنفرانس اطمینان حاصل کند، میزان خرابی تجهیزات آن را کاهش دهد و عمر سرویس آن را افزایش دهد.
با این حال، یک سیستم کنفرانس ویدئویی ابری دقیق معمولاً از تجهیزات پایانه کنفرانس ویدئویی، کمی بیشتر ماژول کنترل MCU، نرم افزار تلفن همراه کنفرانس ویدئویی ابری، شبکه انتقال و بسیاری از لوازم جانبی مربوط به آن تشکیل شده است.از آنجایی که شرایط شبکه موجود و امکانات سخت افزاری مشتری بسیار متفاوت است، مقررات مربوط به سیستم تجهیزات پایانه کنفرانس ویدئویی شبکه، برد کنترل کنفرانس چند نقطه ای MCU و نرم افزار سیستم مدیریت شبکه در سیستم ویدئو کنفرانس شبکه نیز متفاوت است.فناوری اطلاعات سازمانی باید در حین تعمیر و نگهداری نگران جنبه های زیر باشد:
1. از توانایی تعمیر و نگهداری فروشنده به طور کامل استفاده کنید
به طور کلی، توزیع کننده سیستم پخش زنده ابری برای انجام تعمیرات هنجاری و خدمات ویژه و تعمیر و نگهداری حفاظتی به موقع برای سیستم ویدئو کنفرانس با طرف برنامه همکاری خواهد کرد.به گفته متخصصان، با توجه به تنظیم سیستم، می توان پایداری، قابلیت اطمینان و کارایی کاربرد ماشین آلات و تجهیزات را بهبود بخشید و برای مشکلات احتمالی و ایرادات رایج ناگهانی و نقاط ضعفی که باعث می شود، پشتیبانی خدمات فوری و منطقی ارائه کرد. خطاهای رایج را می توان حذف کرد، به طوری که ماشین ها، تجهیزات و سیستم ها شرایط عملیاتی عالی خود را حفظ یا به سرعت تعمیر می کنند تا از سیستم های فرآیند تجاری نرم تر، ایمن تر و کارآمدتر اطمینان حاصل شود.
پس از نصب، فروشنده سیستم ویدئو کنفرانس ابری آموزش های یادگیری کاربردی معقولی را برای پرسنل تعمیر و نگهداری مربوطه برگزار می کند.در این لحظه، لازم است به طور انعطاف پذیر از تجربه کار تعمیر و نگهداری تامین کننده برای جمع آوری دانش حرفه ای مربوط به تعمیر و نگهداری استفاده شود.برای حل معقول مشکلات در هنگام مواجهه با مشکلات، لازم است با زمان و روش خدمات مشتری آنلاین تامین کننده آشنا باشید.در صورت مواجهه با مشکلات فنی عمده، مانند ایرادات متداول منحصر به فرد و شرایط خاص، تکنسین های حرفه ای از تولیدکنندگان کالا باید در محل حضور داشته باشند تا پروژه را ارائه دهند و می توانید برای جلوگیری از عدم درخواست سیستم، درخواست کارمندان مربوطه دهید.
2. یک برنامه تعمیر و نگهداری ایجاد کنید و مسئولیت های شغلی را روشن کنید
در سمت برنامه، سیستمهای ویدئو کنفرانس ابری برای دفاتر شرکتها حیاتیتر هستند و تعمیر و نگهداری IT شرکتی زمان و انرژی معینی را میطلبد.انجام سرمایه گذاری هدفمند در کار تعمیر و نگهداری، از جمله تدوین برنامه اجرای پروژه تعمیر و نگهداری تجهیزات دقیق و جامع، ایجاد ترکیب کارکنان تیم پروژه خدمات، مشخصات و محتوای خدمات بازرسی ایمنی روزانه، وظیفه کنفرانس ویدئویی در محل، واکنش اضطراری ، قطعات یدکی و سایر خدمات مرتبط.یک برنامه تعمیر و نگهداری دقیق ایجاد کنید، که اغلب در فناوری اطلاعات سازمانی انجام می شود و باید به طور منطقی اجرا شود.
علاوه بر این، باید به شدت توسط مقررات عملیاتی واقعی سیستم تنظیم شود تا از امنیت و عملکرد روان سیستم در زمان برگزاری کنفرانس اطمینان حاصل شود، سیگنال های صوتی و تصویری داده ها عالی هستند و شبکه بدون مانع است.پس از بروز مشکل در تنظیم، بررسی کنید که آیا مراحل عملیاتی استاندارد هستند یا خیر، و کارایی فنی تامین کننده را برای تعمیر سیستم یکپارچه کنید.